سه نکته اساسی در طراحی بنر چاپی

سه نکته اساسی در طراحی بنر چاپی

طراحی بنر چاپی

سه نکته اساسی در طراحی بنر چاپی

طراحی بنر چاپی روشی عالی برای به اوج رساندن محتوای تبلیغاتی شما است. که با بالاترین میزان بازده محصول یا برند شما را به  نمایش می‌گذارد.

بنرها انواع مختلفی از نظر طراحی و مواد چاپی دارند و شما بسته به نیازتان می‌توانید گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ مهم‌ترین نکته در مورد بنرهای چاپی رعایت سه اصل است که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

طراحی بنر چاپی

۱-مختصر و مفید

این قانون ساده است اما تفاوت شما با دیگران در همین نکته مشخص می‌شود. به کارگیری بنر برای ترغیب مخاطبان و رساندن پیام به آن‌ها از طریق کلمات و تصاویر بسیار وسوسه‌کننده و جذاب به نظر می‌رسد.

باید دقت کنید که از دید مخاطبان حروف بزرگ، ساده بودن پیام، تصاویر مختصر و گرافیک خاص بهترین راه برای جلب توجه است. علاوه بر این، رعایت نکات گفته شده از شما تصویر یک فرد حرفه‌ای و مطمئن را می‌سازد که سعی نمی‌کند به هر قیمتی نگاه مخاطب را روی بنر خود نگه دارد.

 

۲-استفاده هوشمندانه از رنگ

در طراحی بنر چاپی استفاده از رنگ را به حداکثر برسانید. به موضوعتان فکر کنید و به این که قرار است بنرتان در چه محلی قرار بگیرد، آن‌وقت رنگ‌هایی را انتخاب کنید که بتواند بنر شما را در آن محیط جذاب وتماشایی بکند. اگر رنگ سازمانی و لوگو مخصوص به خود را دارید، از آن‌ها طوری در طراحی بنر خود استفاده کنید که به چشم بیایند.

 

۳-تعداد کلمات

یک رهگذر باید بداند که شما که هستید و پیامتان چیست. استفاده زیاد از کلمات، بنرتان را شلوغ می‌کند و باعث می‌شود که مخاطبانتان را از دست بدهید. روی کلمات کلیدی و محوریت پیامتان تمرکز کرده و در متن مورد نظرتان آن‌ها را برجسته کنید. یک پیام کوتاه با گرافیک خیره‌کننده می‌تواند به جای هزاران لغت کارایی داشته باشد. در این صورت به جای خسته کردن مخاطب، او را درگیر خواهید کرد.

با بهره بردن از این سه نکته قطعاً بنر متناسب با نیازتان را طراحی خواهید کرد؛ بنری که شما را در طی کردن مسیر موفقیت به‌خوبی همراهی می‌کند.

این مطلب را اشتراک بگذارید.

آخرین مطالب

طراحی سایت

طراحی گرافیک مدرن از پیشرفت‌های فناوری ناشی می‌شود مانند طراحی وب سایت که شامل ایجاد صفحات وب جذاب برای کارب …

ادامه مطلب »
خانهتماس با مافروشگاهارتباط با ما