سی طراحی جذاب برای کارت ویزیت

سی طراحی جذاب برای کارت ویزیت

۳۰ طراحی جذاب برای کارت ویزیت

کارت ویزیت در عصر دیجیتال ممکن است، جذابیت گذشته را نداشته باشد، اما هنوز هم ابزاری ضروری در برقراری ارتباط و انجام تبلیغات به نظر می‌رسد؛ چون دست به دست کردن کارت ها کمتر از ذخیره کردن شماره تلفن یا ایمیل افراد در گوشی زمان می‌برد. علاوه بر این، جذابیت کارت ویزیت و ماندگاری آن را با چیز دیگری نمی‌شود عوض کرد.

انتخاب طراحی درست یک کارت ویزیت، تضمین‌کننده‌ی دیده شدن برند یا کسب و کار شماست. در این مطلب ۳۰ طراحی جذابی را که شاید به کارتان بیاید، جمع‌آوری کرده‌ایم.

۱_ خوش‌ذوق و قابل فهم

رعایت اصل «کم هم زیاد است.» / انتخاب درست رنگ‌ها و فونت‌ها/ استفاده‌ی زیاد و به‌جا از فضای خالی

کارت ویزیت

 

 

۲_ هنرمندانه و شیک

هم‌زمان شیک و تزیینی است / مناسب برای سلیقه‌های مدرن و ساده / استفاده برای کارهای مختلف

کارت ویزیت زیبا

 

۳- مینیمال و هندسی

ترکیب رنگ‌های روشن و اشکال هندسی / انتقال سرزندگی و حرکت / مناسب برای کارت ویزیت طراحان گرافیک و هنرمندان

کارت ویزیت زیبا

۴- متفاوت و پرانرژی

باعث تغییر عادت مخاطبان به کارت‌های افقی می‌شود / ترغیب‌کننده و ظریف / تازه و گیرا

کارت ویزیت افقی

 

۵- ساده و طبیعی

سازگار با محیط زیست / دارای رنگی نزدیک به طبیعت / تعامل عمیق با مخاطب

کارت ویزیت با رنگ طبیعی

 

۶- قدیمی و ناپیدا

استفاده از جذابیت لمسی- بصری چاپ گود و محو حروف / داشتن ظرافت و جلوه‌ای کلاسیک / استفاده مفید از دو طرف کارت

 

۷- استفاده از رنگ مرکبات

داشتن رنگ‌های خاص / جاگذاری جالب عنوان / انتقال انرژی

کارت ویزیت خاص با رنگ مرکبات

 

۸- زیبا و جسورانه

ترکیبی چشمگیر در یک نگاه / لوکس، ظریف و جسورانه / انتخاب رنگ‌های درست

کارت ویزیت جسورانه

 

۹- ریترو و وینتیج

استفاده از مدهای قدیمی و دوره‌ای / دارای عناصر جذاب / مناسب سلیقه‌های خاص در انتخاب کارت ویزیت

کارت ویزیت وینتیج و ریترو

 

۱۰- لوکس و سلطنتی

ارائه‌ی حس منحصربه‌فرد / جذابیت بی‌همتا / مصرف محدود

 

۱۱- رنگی و گل‌گلی

معرفی مستقیم نوع خدمات / ایجاد ارتباطی صمیمی با مخاطب / جذب سریع

 

۱۲- طرح‌ها بافت‌دار و در حال حرکت

چشمگیر بودن نقش‌برجسته / انتقال حس حرکت / دارای جذابیت لمسی-بصری

 

۱۳- ساده اما جسورانه

مناسب سلیقه‌های مدرن / بهره‌گیری از رنگ‌های تند / جلب توجه بسیار

 

۱۴- فان و بانمک

به‌یادماندنی / بانمک / جلب توجه مخاطب خاص

 

۱۵- شیک و پیچیده

ظرافت زیاد / تعامل بسیار با مخاطب / ایجاد ترکیب‌های چشمگیر

 

 

۱۶- درخشان و ترغیب‌کننده

استفاده از طرح‌های شلوغ در یک طرف / رعایت سادگی در طرف دیگر کارت / انتقال مختصر اطلاعات

 

۱۷- مینیمال و رنگی

انتقال یک فرایند / حرکت چشم روی صفحه / سادگی در بیان اطلاعات

 

۱۸- آیکون محور و ساده

جذابیت بصری زیاد / ارائه‌ی آیکون‌ محور / دارای رنگ‌های چشمگیر

 

۱۹- چیدمان و تایپوگرافی اثرگذار

چینش درگیرکننده‌ی متن / اثرگذاری شدید / ترغیب مخاطب به چندبار خواندن کارت ویزیت

 

۲۰- سادگی و زیبایی

استفاده درست و قوی از فضای خالی / سادگی در انتقال اطلاعات / امکان نوشتن مخاطب بر روی کارت

 

۲۱- انتزاعی

مختص برندینگ / بیان قصد مورد نظر با طرح‌های ویژه / لوگو محور بودن

 

۲۲- جسورانه و حرفه‌ای

مخاطب را به فکر وامی‌دارد / طراحی براساس مشخصه‌های برند / تجربی و بازیگوشانه

 

۲۳- خاص و به‌یادماندنی

چشمگیر / طراحی اثرگذار / انتقال پیام محوری برند

 

۲۴- شیک و باسلیقه

ترکیب هماهنگ رنگ‌ها و فونت‌ها / زیبایی‌شناسی مرتبط با حرفه / انتقال هدف برند

 

۲۵- خلاقانه و جالب

شکل تک / به یادماندنی / تاکید بر اسم برند

 

۲۶- تایپوگرافی وینتیج

سبکی مرتبط با حرفه‌ها‌ی خاص/ تاکید بر لوگو یا اسم برند / ارائه‌ی مختصر اطلاعات

 

۲۷- مینیمال و رنگی

ترکیب تصویرگری با متن / طراحی بازیگوشانه / جذابیت به‌یادماندنی

 

۲۸- خالی و جدید

کلمه محور / طبیعی و ساده / خوانا و قابل فهم

 

۲۹- کاربردی و اصیل

کاربردی جز کارت ویزیت بودن دارد / جذاب و کارآمد / دورنیانداختنی

 

۳۰- بازیگوشانه و قابل اعتماد

استفاده از کاربری دیگری برای کارت ویزیت / ماندگاری بالا / طراحی ویژه

 

 

این مطلب را اشتراک بگذارید.

آخرین مطالب

طراحی سایت

طراحی گرافیک مدرن از پیشرفت‌های فناوری ناشی می‌شود مانند طراحی وب سایت که شامل ایجاد صفحات وب جذاب برای کارب …

ادامه مطلب »
خانهتماس با مافروشگاهارتباط با ما