۳۰ طراحی جذاب برای کارت ویزیت

کارت ویزیت در عصر دیجیتال ممکن است، جذابیت گذشته را نداشته باشد، اما هنوز هم ابزاری ضروری در برقراری ارتباط و انجام تبلیغات به نظر می‌رسد؛ چون دست به دست کردن کارت ها کمتر از ذخیره کردن شماره تلفن یا ایمیل افراد در گوشی زمان می‌برد. علاوه بر این، جذابیت کارت ویزیت و ماندگاری آن را با چیز دیگری نمی‌شود عوض کرد.

انتخاب طراحی درست یک کارت ویزیت، تضمین‌کننده‌ی دیده شدن برند یا کسب و کار شماست. در این مطلب ۳۰ طراحی جذابی را که شاید به کارتان بیاید، جمع‌آوری کرده‌ایم.

۱_ خوش‌ذوق و قابل فهم

رعایت اصل «کم هم زیاد است.» / انتخاب درست رنگ‌ها و فونت‌ها/ استفاده‌ی زیاد و به‌جا از فضای خالی

انتخاب کارت ویزیت

 

 

۲_ هنرمندانه و شیک

هم‌زمان شیک و تزیینی است / مناسب برای سلیقه‌های مدرن و ساده / استفاده برای کارهای مختلف

کارت ویزیت زیبا

۳- مینیمال و هندسی

ترکیب رنگ‌های روشن و اشکال هندسی / انتقال سرزندگی و حرکت / مناسب برای کارت ویزیت طراحان گرافیک و هنرمندان

کارت ویزیت شیک۴- متفاوت و پرانرژی

باعث تغییر عادت مخاطبان به کارت‌های افقی می‌شود / ترغیب‌کننده و ظریف / تازه و گیرا

کارت ویزیت افقی

۵- ساده و طبیعی

سازگار با محیط زیست / دارای رنگی نزدیک به طبیعت / تعامل عمیق با مخاطب

کارت ویزیت با رنگ طبیعی

۶- قدیمی و ناپیدا

استفاده از جذابیت لمسی- بصری چاپ گود و محو حروف / داشتن ظرافت و جلوه‌ای کلاسیک / استفاده مفید از دو طرف کارت

کارت ویزیت با چاپ گود

۷- استفاده از رنگ مرکبات

داشتن رنگ‌های خاص / جاگذاری جالب عنوان / انتقال انرژی

کارت ویزیت خاص با رنگ مرکبات

۸- زیبا و جسورانه

ترکیبی چشمگیر در یک نگاه / لوکس، ظریف و جسورانه / انتخاب رنگ‌های درست

کارت ویزیت جسورانه

۹- ریترو و وینتیج

استفاده از مدهای قدیمی و دوره‌ای / دارای عناصر جذاب / مناسب سلیقه‌های خاص در انتخاب کارت ویزیت

کارت ویزیت وینتیج و ریترو

۱۰- لوکس و سلطنتی

ارائه‌ی حس منحصربه‌فرد / جذابیت بی‌همتا / مصرف محدود

کارت ویزیت سلطنتی

۱۱- رنگی و گل‌گلی

معرفی مستقیم نوع خدمات / ایجاد ارتباطی صمیمی با مخاطب / جذب سریع

کارت ویزیت گل گلی

۱۲- طرح‌ها بافت‌دار و در حال حرکت

چشمگیر بودن نقش‌برجسته / انتقال حس حرکت / دارای جذابیت لمسی-بصری

کارت ویزیت بافت دار

۱۳- ساده اما جسورانه

مناسب سلیقه‌های مدرن / بهره‌گیری از رنگ‌های تند / جلب توجه بسیار

کارت ویزیت ساده و خلاقانه

۱۴- فان و بانمک

به‌یادماندنی / بانمک / جلب توجه مخاطب خاص

کارت ویزیت بانمک

۱۵- شیک و پیچیده

ظرافت زیاد / تعامل بسیار با مخاطب / ایجاد ترکیب‌های چشمگیر

کارت ویزیت شیک و پیچیده

 

۱۶- درخشان و ترغیب‌کننده

استفاده از طرح‌های شلوغ در یک طرف / رعایت سادگی در طرف دیگر کارت / انتقال مختصر اطلاعات

کارت ویزیت درخشان

۱۷- مینیمال و رنگی

انتقال یک فرایند / حرکت چشم روی صفحه / سادگی در بیان اطلاعات

کارت ویزیت مینیمالو رنگی

۱۸- آیکون محور و ساده

جذابیت بصری زیاد / ارائه‌ی آیکون‌ محور / دارای رنگ‌های چشمگیر

کارت ویزیت آیکون محور

۱۹- چیدمان و تایپوگرافی اثرگذار

چینش درگیرکننده‌ی متن / اثرگذاری شدید / ترغیب مخاطب به چندبار خواندن کارت ویزیت

کارت ویزیت تایپوگرافی

۲۰- سادگی و زیبایی

استفاده درست و قوی از فضای خالی / سادگی در انتقال اطلاعات / امکان نوشتن مخاطب بر روی کارت

کارت ویزیت ساده

۲۱- انتزاعی

مختص برندینگ / بیان قصد مورد نظر با طرح‌های ویژه / لوگو محور بودن

کارت ویزیت انتزاعی

۲۲- جسورانه و حرفه‌ای

مخاطب را به فکر وامی‌دارد / طراحی براساس مشخصه‌های برند / تجربی و بازیگوشانه

کارت ویزیت بر اساس مشخصات برند

۲۳- خاص و به‌یادماندنی

چشمگیر / طراحی اثرگذار / انتقال پیام محوری برند

کارت ویزیت خاص

۲۴- شیک و باسلیقه

ترکیب هماهنگ رنگ‌ها و فونت‌ها / زیبایی‌شناسی مرتبط با حرفه / انتقال هدف برند

کارت ویزیت خاص و با سلیقه

۲۵- خلاقانه و جالب

شکل تک / به یادماندنی / تاکید بر اسم برند

کارت ویزیت مرتبط با برند

۲۶- تایپوگرافی وینتیج

سبکی مرتبط با حرفه‌ها‌ی خاص/ تاکید بر لوگو یا اسم برند / ارائه‌ی مختصر اطلاعات

کارت ویزیت وینتج

۲۷- مینیمال و رنگی

ترکیب تصویرگری با متن / طراحی بازیگوشانه / جذابیت به‌یادماندنی

 کارت ویزیت رنگی

۲۸- خالی و جدید

کلمه محور / طبیعی و ساده / خوانا و قابل فهم

کارت ویزیت خالی

۲۹- کاربردی و اصیل

کاربردی جز کارت ویزیت بودن دارد / جذاب و کارآمد / دورنیانداختنی

کارت ویزیت تک کلمه ای

۳۰- بازیگوشانه و قابل اعتماد

استفاده از کاربری دیگری برای کارت ویزیت / ماندگاری بالا / طراحی ویژه

کارت ویزیت بازیگوشانه

 

فهرست